Grudzie 11 2018 07:36:52
Nawigacja
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Pi瘯no
· Dieta
· szukam na randk
· Zmiana mieszkania
· Intryguj帷a wiedza
Najciekawsze tematy
Brak temat闚 na forum
Ostatnie artyku造
· Komenda Miejska Poli...
· Postanowienie S康u R...
· Ruch Spo貫czny im. P...
· Z這ty s豉bszy w I kw...
· Sk豉dowisko odpad闚 ...
Ostanie komentarze
Newsy
[url=http://publish.ly...
[url=https://emaze.me/...
TIKTOK hack 2019 gener...
TIKTOK hack 2019 gener...
[url=http://vk.com/pag...
[url=http://vk.com/pag...
[url=http://vk.com/pag...
[url=http://vk.com/pag...
CZE汎 ICH PAMI犴I !
W W這clawku opozycja o...
jestem pewien ze pos這...
marsz emeryt闚 robi Da...
Gra篡na Przybylska Wendt
[url]http://www.bibula...
Dzi wida ze PIS si ...
[url]https://l.faceboo...
Oby, panie prezesie, oby.
Gdyby tam zostal to uw...
Je瞠li przestaniesz ko...
[url]https://www.poema...

Artyku造
I ju nie zostan os康...
realista, Twoje s這wa ...
Zruga nas nieco b璠帷...
Europa zmierza w stron...
warto piel璕nowa pami耩
niepr璠ko poznamy prawd
ciekawe czy Kisieli雟c...
瞠 obwodnica p這cka zo...
zgodnie z pismem min.i...
S康 Rejonowy w Sochac...

Galeria
powiadomic
ORMO wiecznie zywe
fajna laska z tej blon...
[url]http://wpolityce....
tym kapelanom II S nie...
kwiatonosz
ciekawe choroby kaczy...
to tak jak gra w tusko...
安ietna by豉 ta bajka,...
was? przecie ty jeste...
Najcz窷ciej...
...czytane newsy:
Powitanie ministra Ziobro w P這cku
Zaproszenie na uroczysto軼i
Ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski w Przasnyszu
Chwila bez polityki, czyli jazda "bez trzymanki"
SKANDAL! CENZURA POLITYCZNA W DZIENNIKU.PL
30 lat temu. "Prawda o p這ckiej Solidarno軼i"
Wniosek o pozbawienie honorowego obywatelstwa miasta P這cka
Podzi瘯owania
Ucieka przed kryzysem
93 rocznica odzyskania niepodleg這軼i w P這cku


...czytane artyku造:
Ruch Spo貫czny im. Prezydenta Lecha Kaczy雟kiego
Postanowienie S康u Rejonowego w P這cku
Marek Martynowski: Zanim zag這sujesz poznaj mnie i moje pogl康y
Forum M這dych PiS w P這cku
Klub GP w P這cku
Sk豉dowisko odpad闚 w Rachocinie do zamkni璚ia?
Z這ty s豉bszy w I kwartale nie tylko od euro, ale i walut regionu
Komenda Miejska Policji w Plocku-odpowied
Apel do radnych
Pa雟two bez g這wy


...ogl康ane fotki:
p1000098.jpg
zyrardow4_1.jpg
758cb69f3fd1b0a4c2b4abb8bcd3fa85.jpg
32e013d208bd4ab872c69543bdd1041f.jpg
msza10.jpg
msza2.jpg
adsc06958.jpg
terlikowski2.jpg
img_0037.jpg
kongres-pis-029.jpg

Polub nas na Facebook i pole stron znajomym!
Zobacz tak瞠
· STOP kupowaniu g這s闚! Protest w P這cku
· Stop dyskryminacji TV Trwam
· "Nie ma drogi na skr鏒y". Nowy spot akcji STOP 67
· M闚imy STOP wykluczaniu katolickiej wi瘯szo軼i Narodu!
· STOP Manipulacji ! "Przebudzenie" -- 2011 -- Film Joanny Lichockiej
· Stop POdwy磬om
· PiS: "stop" dla sprzeda篡 Lotosu
· STOP PRYWATYZACJI LAS紟 - DEMONSTRACJA LE吉IK紟 W WARSZAWIE
· Akcja "Stop cenzurze"
· Stop pijanym kierowcom!
· STOP dla dlugiego transportu zwierzat
· Dopalaczom STOP! PiS przygotowa projekt nowelizacji
STOP DRASTYCZNYM PODWY涔OM !!!
P這ck

廝鏚這: Wioletta Kulpa PiS

Radni Prawa i Sprawiedliwo軼i
w Radzie Miasta P這cka

Prezydent Miasta P這cka


STOP DRASTYCZNYM PODWY涔OM !!!
(tym razem 500% za wieczyste u篡tkowanie)


Panie Prezydencie, dlaczego obci捫a Pan kolejnymi podwy磬ami mieszka鎍闚 P這cka?
W czasie ostatnich 6 miesi璚y podni鏀 Pan op豉ty za wyw霩 nieczysto軼i, 興obki i przedszkola, bilety Komunikacji Miejskiej, wod i 軼ieki, bilety do ZOO - 鈔ednio o ok. 40 % !
Teraz obci捫a Pan podwy磬ami z tytu逝 op豉t rocznych za wieczyste u篡tkowanie w zwi您ku z now wycen grunt闚 nale膨cych do Skarbu Pa雟twa. Nigdzie w ustawie o gospodarce nieruchomo軼iami nie ma zapisu narzucaj帷ego termin wykonania wyceny nieruchomo軼i. Paragraf 77 wspomnianej ustawy m闚i jedynie o wykonywaniu wyceny dla grunt闚 nie cz窷ciej ni raz do roku.
Pytamy Pana publicznie, dlaczego szuka Pan wci捫 pieni璠zy w kieszeniach mieszka鎍闚 P這cka ?
Ta drastyczna podwy磬a dotyczy kilkunastu tysi璚y P這cczan skupionych we wsp鏊notach mieszkaniowych oraz cz這nk闚 sp馧dzielni mieszkaniowych.
Poprzez podwy磬 o 500% powiedzia Pan tym mieszka鎍om, 瞠 ich dobre starania o powierzone tereny s dla w豉dz miasta w og鏊e nieistotne. Je郵i jaka wsp鏊nota czy sp馧dzielnia mieszkaniowa poprawia estetyk teren闚 ( buduj帷 b康 remontuj帷 place zabaw, tereny zielone itp. ) oraz estetyk i komfort budynk闚 (wykonuj帷 drobne i generalne remonty ), to dostaje po g這wie nowym-znacznie wi瘯szym podatkiem.

Tak si dzieje, gdy w Urz璠zie Miasta P這cka kr鏊uje od niedawna jedna zasada; podwy磬i, podwy磬i, podwy磬i ( dla swoich np. podwy磬a wynagrodzenia dla prezesa sp馧ki miejskiej o 8 tys. z., a dla mieszka鎍闚 np. podwy磬a podatku za wieczyste u篡tkowanie o 500 % )

Mieszka鎍y skierowali odwo豉nia do Samorz康owego Kolegium Odwo豉wczego w zakresie zbyt wysokiego operatu szacunkowego (wed逝g kt鏎ego cena gruntu w ci庵u 10 lat wzros豉 o 500%) i braku decyzji o nie uwzgl璠nieniu nak豉d闚 finansowych na swoim terenie.
Dlatego stanowczo sprzeciwiaj帷 si kolejnej drastycznej podwy盧e dla P這cczan, wnosimy o wycofanie si z niej w og鏊e lub jej przeprowadzenie w oparciu o np. poziom inflacji w tym czasie. Nikt przy zdrowych zmys豉ch nie uwierzy, 瞠 w ci庵u 10 lat warto嗆 grunt闚 wzros豉 pi璚iokrotnie, gdy poziom inflacji w tym samym czasie wyni鏀 ok. 37 %.

Prosimy r闚nie o nie wykr璚anie si prawem, czy faktem, 瞠 grunty s w豉sno軼i skarbu pa雟twa, gdy w takich samych warunkach formalno prawnych uda這 si w ci庵u ostatnich dziesi璚iu lat generalnie unikn望 takich podwy瞠k ( z bardzo nielicznymi wyj徠kami ).

Z nadziej na opami皻anie i my郵enie o mieszka鎍ach !
Radni PiS:
Wioletta Kulpa
Miros豉w Milewski
Tomasz Kolczy雟ki
Tomasz Korga


Stop POdwy磬om w Warszawie
AddThis:

Komentarze
#1 | brrrrrr dnia wrzesie 08 2011 15:05:57
jak czytam Milewski przy pi瘯nej nazwie PiS, to mi si rzyga chce, ju nigdy nie odzyska mojego zaufania i g這su po tej zdradzie, kt鏎ej si dopu軼i
#2 | R騜a dnia wrzesie 08 2011 16:38:45
A tak w og鏊e to kto i gdzie p豉ci w P這cku wieczyste u篡tkowanie, kogo to dotknie konkretnie w naszym mie軼ie? Mamy z m篹em mieszkanie w豉sno軼iowe, pe軟a w豉sno嗆 i jeste鄉y cz這nkami sp馧dzielni. P豉cimy chyba podatek od grunt闚, ale nie jestem pewna i nie orientuj si w tym za bardzo. Czy nas te dotknie ta podwy磬a?
#3 | do #1 dnia wrzesie 08 2011 17:28:09
ty masz zaufanie tylko do SB-kow, to dawna jest wiadomo
#4 | do #3 dnia wrzesie 08 2011 17:36:41
to 瞠 ty jeste czo這wym SB-kiem oddelegowanym do j徠rzenia na tym forum te wiadomo nie od dzi
#5 | edmund dnia wrzesie 08 2011 20:53:44
eeech. szkoda gadac.
#6 | franek dnia wrzesie 08 2011 20:56:25
Bilety na "czerwoniaki" szalenie drogie, obietnica budowy obwodnicy polnocnej wstrzymana na kolejne obiecanki wyborcze, prezydent jedzie na pielgrzymke do Czestochowy a podejmuje decyzje przeciw katolikom, wspierajac przy tym aktywnie projekty zydowskie.
#7 | franek dnia wrzesie 08 2011 21:02:22
Mozna by wymieniac w nieskonczonosc jak ohydna i skompromitowana jest plocka elita rzadzaca. I co mamy z wami zrobic? A jak przyjdzie czas, ze ludzie wyjda na ulice i wystawia wam giloty, to ktorzy z was zaslonia krzyzem sie albo zglosza sie do nas, prosic o litosc? Opanujcie sie, bo marnie skonczycie...
#8 | pablo dnia wrzesie 10 2011 16:08:17
http://www.gazeta...razem.html - a tutaj jeszcze program PO, po 4 latach rzadzenia, w koncu sie doczekalismy. Zapewne w przewazajacej mierze to oszustwo, ale generalnie chodzi o to, aby zmarnotrawione pieniadze zalatac gazem lupkowym, a inwestycje dokonczyc z kolejnej transzy pieniedzy unijnych. Celebrujemy dalej i przejadamy kapital narodowy jak wczesniej.

Poza tym wyglada na to, ze PO, wygra kolejne wybory i jesli sytuacja gospodarcza w dalszym ciagu bedzie stosunkowo stabilna, to i trudno spodziewac sie zmian. Taka droga donikad. Niestety ludzie w Polsce sa zahipnotyzowani przez media elektroniczne i konsumpcjonizm, ktore w tej chwili sa niezachwiane.

No coz, nam pozostaje rola wyczekujaca albo obrony tego co jeszcze da sie uratowac z tego naszego nieszczesnego panstwa. Ewentualnie wyjazd zagraniczny, jak uczynilo juz kilka milio
#9 | fatum dnia wrzesie 11 2011 09:29:46
rz康 PO jest najgorszym rz康em od lat, istnieje on dzi瘯i kolosalnym b喚dom PiS
#10 | dr lekter dnia wrzesie 11 2011 09:49:41
niestety PiS nie wyciaga wciaz wnioskow ze swoich bledow. alternatywa w postaci PJN? na razie to wyglada kiepsko. zapewne w polaczeniu z Unia Prezydentow Miast moze wygladac zdecydowanie lepiej. ale... pytanie polega na tym do jakiego elektoratu moze trafic? no wlasnie, o to chodzi, ze do wyborcow platformy. PiS to mimo wszystko partia plebejska, odnoszaca sie do ludzi, ktorzy chca awansowac spolecznie i utozsamiaja sie z idealami czy tez wartosciami patriotycznymi, a czesto takze katolickimi. dlatego jedyna alternatywa dla PiS jest sam PiS... jego pernamentna ewolucja i podnoszenie jakosci standardow. byc moze, w razie koniecznosci, takze pojscie w kierunku filaryzacji panstwa polskiego. poza tym nie jest wcale przesadzone, iz po najblizszych wyborach problemy rzadzacych sie skoncza. a moze wpadna w pulapke, ktora sami zastawili na siebie...?
Dodaj komentarz
Nick:

Kod potwierdzaj帷y:
Kod potwierdzaj帷y


Oceny
Tylko zarejestrowani u篡tkownicy mog ocenia zawarto嗆 strony
Zaloguj si , 瞠by m鏂 zag這sowa.

Brak ocen. Mo瞠 czas doda swoj?
Dzisiaj imieniny obchodz
Damazy, Waldemar, Daniel, Stefan
Google +1
Tweetnij nas!
Kana造 RSS
Patriotyczna nuta
Play
Radio - TV
  • TV Trwam
  • Radio Maryja
  • Niepoprawne RadioPL
  • Radio Wnet
  • Katolickie Radio P這ck
  • Polskie Radio Armii Krajowej "Jutrzenka"
Najnowszy album
· ZO 2016
· Zobacz ca陰 galerie
Losowa fotka
Logowanie
Nazwa u篡tkownika

Has這



Nie mo瞠sz si zalogowa?
Popro o nowe has這
Aktualnie online
· Go軼i online: 7

· U篡tkownik闚 online: 0

· ㄠcznie u篡tkownik闚: 308
· Najnowszy u篡tkownik: obogano
字edni ruch dzienny
Odwiedzi這 og馧em : 23620337
Strona dzia豉 od 3890 dni
6072 odwiedzaj帷ych dziennie
23,620,337 unikalne wizyty